poniedziałek, 19 maja 2014

Bohaterowie IMMWF




Claudia "Cloudy" Collins.

"To ostatni raz, przysięgam. Ostatni raz zaczynam od nowa, chcę w końcu poczuć coś więcej, chcę przyzwyczaić się do prawdziwego życia, wyjść spod klosza i poczuć się dorosłą. Pora na mój własny American Dream i zrobię wszystko, żeby kolejny raz nie dać stłamsić się otoczeniu. Wygram ten wyścig o moje własne szczęście. Obiecuję."




Leila Dash

"Nie wyobrażam sobie życia w cieniu. Kocham taniec i chcę związać z nim moją przyszłość, nie pozwolę rodzicom znów wchodzić z butami w moje życie. Ani im, ani Justine. Wszystko, czego potrzebuję do osiągnięcia marzeń już mam, talent i przyjaciół, którzy zrobią wszystko bym wspięła się na wyżyny i Jego. To jest moim priorytetem."







Justine Dash

"Chyba coś jest ze mną nie tak. Nie zamierzam snuć się za tłumem, który potrafi zmienić swój kierunek jak chorągiewka przy większym wietrze. Jestem skupiona i zawsze robię wszystko, żeby wyjść na swoje. Jestem cicha, ale wcale nie potrzebuje grona posłusznych piesków, które szczekają, kiedy tylko troszkę ich poszczuję. ONI tego pragną, ja trzymam się z daleka."






Harry Styles*

"Jestem młody. Mam jedno życie, chcę wykorzystać je maksymalnie. Nie chcę zmuszać się do życia w schemacie, potrzebuję odmiany. Nie mogę patrzeć na masę szarych ludzi, których muszę mijać każdego dnia na ulicy. Nie ma sensu ślepo dążyć do przyszłości, której możesz się nie doczekać. Uwielbiam to uczucie, uwielbiam być poza granicami, wywyższać się ponad przeciętność, uwielbiam składać się z miliona przeciwieństw, uwielbiam być sobą. Takim sobą, którego albo omijasz z daleka albo w pełni akceptujesz. Nie jesteś mi potrzebny jako ktoś kto zamierza sprowadzać mnie na jakąś beznadziejną ścieżkę prawości. Mam to w dupie."







Niall Horan*

"Nie mogę patrzeć na szerzący się wkoło mnie idiotyzm. Nie mogę patrzeć na zaślinione dziewczyny, biegające za byle kim. Nie mogę patrzeć jak ONA zmienia się z każdym dniem, odkąd pojawiła się w mojej klasie. Muszę temu zaradzić, natychmiast."





Louis Tomlinson*

"Życie to przypadek, a ja wiem jak mogę wycisnąć z niego wszystko, co sprawi, że oderwę się od tego syfu, który mnie otacza."






Liam Payne*

"Wszystko ma swoje granice."




Zayn Malik*

"Jestem szczęśliwy, że mogłem ich poznać. Wiem, co robić, żeby poczuć w sobie siłę. Adrenalina mnie podnieca, jestem uzależniony. Nie potrafię wyobrazić sobie powrotu do przeszłości."




Inni:
- David Tommlinson (21 lat), starszy brat Louisa.
- Danielle Peazer (17 lat), dziewczyna Liama.
- Eleanor Calder (18 lat), dziewczyna Louisa.
- Perrie Edwards (18 lat), bliska przyjaciółka Zayna.
- Bradley Crowford (16 lat), przyjaciel Cloudy z Lincoln.



* One Direction nie istnieje, chłopcy nie są Brytyjczykami.

2 komentarze:

  1. Mogę wiedzieć jak nazywa się Claudia? :D W sensie że w real life xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam jej prawdziwego nazwiska, ale zostawiam ci link do jej DA :)
    miobi(.)deviantart(.)com

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K